Shniciga Glasögon

2012-09-09 @ 11:59:00
Allt möligt
HEJ!
Nu börjar jag blogga igen. Inte skrivit något för att de krånglat lite ,inte funkat alls. Men nu hoppas jag det funkar.
Tänkte berätta lite vad jag gjorde igår och lite annat.
Igår var jag i Emmaboda nästan hela dagen med familjen. Först gick vi lite på marknaden. Sen åkte vi hem till farmor och spenderade resten av dagen där. När vi kom hem så kollade jag lite på en film som gick på tv. Sen somnade jag .
Idag så händer inte så mycket. Tog en riktig sovmorgon ,behövdes. Senare idag ska jag iväg till Kalmar för att dansa disco :D ,det är så OTROLIGT KUL!!
Få väl se vad som händer resten av dagen.
 
                                                            KNAAASIIG BILD FRÅN IGÅR
 
 
 Och tack för alla fina kommentar jag få av er. Det är jätte kul och det gör min dag det lilla extra.. hihi kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0