MYSKVÄLL OCH KLASSFOTO

2012-09-09 @ 21:26:00
Allt möligt
InTe måTT så jätte BrA IdAG. Så därför jag inte bloggat sedan i morse.
 
Men i all fall vid fyra åkte jag till Kalmar för att dansa ,lika roligt som vanligt :)
När jag kom hem fixade jag en liten myskväll. Fyllde badkaret med vatten och badbomb och sen tog jag på mig en ansiktsmask ,tände lite ljus och sen satt på AwEsoME musik. Blev faktiskt på bättre humör :)
Sen nu har jag bara suttit och myst vid tv och kollat på Xfactor.
 
Imorgon börjar en ny vecka i skolan med nya krafter. Och imorgon få jag också träffa min fina saknade vän!
 
Fått tag på nya klassfotot  ,tycker det blev rätt bra!
 
Har en fortsatt bra kväll och en toppen dag imorgon  :thumbup:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: | photo |

Sv; Aw, tack sötis!♥

Okej, härligt! Idag har jag hjälpt mamma lite, varit med en kompis och bara tagit det lungnt:)
kram♥

2012-09-09 @ 21:43:16
URL: http://jossesphoto.blogg.se
Postat av: Ulrik

Morrn!
Ha en bra dag!
kom ihåg att jag älskar dig, ta hand om din vän / vänner./ Dad

Svar: Hehe desamma pappa :) ,älskar dig också! ,jadå det ska jag göra ♥
JOSEFINE

2012-09-10 @ 06:42:14
Postat av: nicoline

ååh tack så jättemycket & detsamma!! Jadå här är allt super, själv då? :) Kram

2012-09-10 @ 14:26:27
URL: http://nnicoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0