kallt och regnigt men awesome dag

2012-09-27 @ 18:17:34
Allt möligt
Igår var jag i Mönsterås. Först i simhallen med familjen plus kusin o moster. Sen på kvällen var det sånhär "tjejkväll" ,alla affärer/butiker var öppna. Så var massa erbjudande och sen fick man massa och äta. Fick även provmassage ,härligt. Så var jätte kul. Toppen dag med lite olika saker :D
 
Idag har jag varit med Julia. Vi har gått lite på stan och gjort lite allt möjligt kul. Vi har i alla fall haft det super!
 
Har också åkt på en rikitg förkyldning ,usch vad jobbigt de är. Blir att ta det lugnt resten av dagen och plugga lite smått.
gamla bilder jag tagit..
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

sv: nu följer jag dig med :)

Svar: ja vad kul :D
JOSEFINE

2012-09-27 @ 18:51:19
URL: http://stickigaflickan.blogg.se
Postat av: Mikaela

Sv; Okej :) hade du en bra torsdag då? :) Kram!

2012-09-27 @ 21:04:49
URL: http://mikaelaannasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0