TOPPEN DAG

2012-09-23 @ 19:01:00
Hår/Stil/Outfit
YUHUU!
Dagen har spenderats medstadels i Kalmar. Var ju sånhär Fashion week i Kalmar denna veckan ,så det händer lite olika grejer varje dag. Gick runt lite i affärerna också. Hittade en fin tröja (den få ni ser någon annan gång). Sen lite senare åkte jag och dansade ,hård träning idag men de är kul.
Nu väntar jag på att maten ska blir klar ,riktigt hungrig nu hihi. Sen blir det att kollar på Xfactor.
Jätte bra slut på veckan :)
 
Dagens Josse
 
Bilder sen modevisningen (inte jätte bra kvalite..men det få dugar)
 Har en fortsatt toppen dag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mysan

Kolla gärna in min grupp på facebook snygging!
"Mysans änglar!"
Ps.Kom ihåg att Du är värdefull <3

Svar: hihi jag är redan med i din facebook grupp sötis! aww ,desamma mysan! ♥
JOSEFINE

2012-09-23 @ 20:09:10
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: Mikaela

Härliga bilder :)
Hoppas du får en bra dag!

2012-09-24 @ 14:17:29
URL: http://mikaelaannasofie.blogspot.com
Postat av: mamma

vilken snygging du är<3

Svar: tack så jätte mycket mamma! ♥
JOSEFINE

2012-09-26 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0