Första och Sista gången jag paddla kanot

2012-09-14 @ 16:07:00
Allt möligt
Paddling sen igår:
Vi paddlade ca. 2 mil. Vi fastnade ett par antal gånger och fick gå i vattnet och halv bära kanoten ,vi åkte in i allt möjligt också. Sen var jag åksjuk hela dagen också så inte så lyckat. Men vi kom fram tillslut i alla fall utan vältning och inte helt genomblöta. Julia och jag fixade det kanon och vi överlevde.

Hade inte med min mobil så blri inga bilder ,men ville helst inte komma hem med en icke funkande mobil.
Resten av kvällen kändes det som att jag fortfarande åkte båt ,allt bara gungade ,väldigt obehagligt..
 
Idag har man ont och är slö i hela kroppen. Jag känner mig som en ZOMBIE :O
Idag har jag varit inne i Kalmar på ett ärende. Resten av dagen blir att att det lugnt och bara chilla.
två bilder sen veckan ▼

(cambild)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: it's me!

Så himla söt! (: <3

Svar: hihi tack du ♥
JOSEFINE

2012-09-14 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0