Stand up and Smile

2012-10-29 @ 15:27:43
Allt möligt
Hellu finisar!
Tagit liten mini-paus. Men nu är jag tillbaka!
Höstlovet har precis börjat, och jag känner på mig att det kommer blir ett hyffsat bra lov. Även fast det inte började så bra idag på morgon..men inte ska det dra ner mig inte. Jag är lika glad ändå.
 
Har suttit och pillrat lite på en ny design, men det går icke så bra. Kan ju säga att det går åt hvet  :'(
Om någon vill hjälpa mig så är det bara att hojta till (skriva en kommentar). Skulle var mega snällt!!!
 
Detta kom mammi hem med igår från Ullared till mig. Älskar att får nya saker :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååh, såna där bokstäver som du ville ha! Nice ju! Kommer att bli så fint på ditt rum med dom!! :D
Vill också till Ullared!!
Nästa gång ni ska dit får jag hänga med, haha??
Kram! :) <3
Ps. Ha ett grymt höstlov!!

2012-10-29 @ 21:47:59
URL: http://juliagullet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0