I'm Not A Vampire

2012-10-02 @ 16:54:11
Allt möligt
YUHUU!
Skrev inget igår men jag mådde inte så bra. Hade ont i huvudet o lite.
Efter skolan och framåt firade vi min syster ,eftersom hon fyllde år (12 år). Himlans kul och mysigt :D Blev lite avis också för jag vill också har massa paket. Men jag få väl vänta tills julafton då få jag öppna massa paket (hoppas jag ,få se till att vara extra snäll..hihi)
 
Idag har det varit en riktig seg dag ,varit trött hela dagen. Men lite har jag fått in i skallen ändå.
Nu ska jag försöka spika in lite kemi i huvudbollen ,eftersom vi har prov på fredag. Sen måste jag skriva lite på min svenska uppgift , vi ska skriva en egen deckare. Börjar känna att tiden knacka lite på min rygg.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0