I´M BACK..MOHAHA

2012-10-15 @ 18:51:59
Allt möligt
Hellu all people!
 
Var ett tag sen jag uppdaterade här på bloggen regelbundet. Men jag har verkligen inte haft tid det har varit fullt upp nästan hela tiden.
 
- Varit i Växjö. Praoat och bott hos min underbar kusin (från söndag-fredag)
- Varit på konfaläger. Var jätte kul! (lördag-söndag)
- Pluggat. Skrev nästan halva dagen på min deckare igår. Så nu är den färdig..riktigt skönt.
 
Idag i skolan tror jag inte min hjärna fungerade helt. Tror den stog på "off" ibland. Varit trött och seg hela dagen.
 
 
me and my cousin ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ditt humör blir bättre idag?
du vet vad du behöver göra sova,äta

Svar: jadåå :D hiih jo jag vet mammi!
JOSEFINE

2012-10-16 @ 12:42:27
Postat av: ebba

åh så rolig blogg!!! :-D

2012-10-17 @ 10:03:03
URL: http://nattstad.se/ebbapettersson
Postat av: jenny

riktigt fin blogg! :)

2012-10-17 @ 15:43:38
URL: http://nattstad.se/jennyhansssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0