FÖRSTA DAGEN AVKLARAD

2012-10-08 @ 20:26:00
Allt möligt
Jaopp första dagen..check!
Dagen på praon har både varit kul och lite dryg. Men tycker ändå att det har gått bra och flytit på. Fått plocka lite och prova olika saker. Gick lite på stan på rasten ,hittade lite fint men köpte inget. Få ta en runda imorgon också ,ska eventuellt ut och äta lite med Mathilda (min kusin). Så det blir mysigt.
Nu har jag ,Mathilda och Amelie varit ute o gått en rejäl runda ,trevlans :D
 
Sorry för bloggning ligger på botten och inläggen är skit tråkgiga. Men har ingen tid ,men kommer slänga in något inlägg så fort jag kan och vill.
 
Två bilder från salongen ,som jag plockade i ordning.. duktigt :)
 
xoxo
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

vad duktig du är

2012-10-10 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0