LYX OCH BILDBOMB

2012-10-11 @ 16:53:00
Foto
Helluu!
Varit hemma nu en stund. Gick hem lite tidare idag ,för jag hade sån huvudvärk och mådde inte alls bra.
Dagarna är på topp från morgon till natt ,massor kul hela tiden. Fått lära mig hur mycket som helst på frisörsalongen ,åhh vad kul de är. Visst alltid är det inte kul men oftast. Alla som jobbar där är jätte trevliga och snälla.
I tisdags fick jag fina lockar i håret. Idag har dom tvättat håret på mig ,klippt lite i topparna o fixat och sen gjort en super feeiin fläta i luggen. LYXX!
 
Och Mathilda & jag gör massa roliga ,knasiga saker. Två stycken galna tjejer i en lägenhet tillsammans HEHE..
 
En BILDBOMB från alla möjliga dagar i veckan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 goodbyeee :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina bilder du har tagit<3

2012-10-11 @ 19:00:17
Postat av: Malin - foto & vardag

kikar in för att önska dig en trevlig helg! :)

2012-10-13 @ 10:31:02
URL: http://maliinlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0