Det ropas höstlov överallt i hela stan

2012-10-25 @ 19:04:00
Allt möligt
Helluu!
Har varit sjuk dom två senaste dagarna, men de är bättre nu. Skolan rulla på. Men nu ropas det bara Höstlov höstlov! Innan jag ta lov imorgon ska jag göra ett prov och ett stort läxförhör, men det är bara att ge gärnet. Känns riktigt gutt att ha ledigt en vecka sen, behövs jag är hur skoltrött som helst. 
 
usch vad tråkigt inlägg detta blev...
Har tänkt lite på hur många gånger jag säger knas och apa på en dag..det är rätt många det :00
 
Foto sen fotodagen med Julia
Nu ska jag plugga lite till matteprovet, duscha och sen bara ta det lugnt. Få se om det ramla in ett inläggt i kväll. Har en bra kväll alla :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

svar: Jag spelade fotboll och ramlade omkull och fick ett stort sår.. därefter blev det ett ärr och under själva ärret fanns det en massa grus. Förrigår tog dom bort ärret och sydde ihop, därför det ser ut som det gör just nu.. nä ganska bra annars, själv då?:)
KRAM.

2012-10-25 @ 21:25:04
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0