LYCKLIG TJEJ

2012-08-30 @ 16:15:00
Allt möligt
YOO!
Kommit hem från skolan för en stund sen. Vid klockan lite över nio fick jag ett leende på läpparna och blev otroligt glad. Har nämligen fixat en AWESOME praoplats. Alla åttor ska ut på prao vecka 41 ,så jag är ute i tid för en gångs skull. Vart jag ska var kommer var en hemlighet litet tag till :D
Annars har det bara varit en tråkig skoldag. spöregnade när jag cyklade hem så blev jätte blött...USCH FÖR HÖST..
 
Har fått tag på skolfotot ,så tänkte visa det däremot har jag inte fått tag på klasskortet.
 
love from me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så,söt du är:) <3

Svar: hihi tack :) ♥
JOSEFINE

2012-08-30 @ 22:45:59
Postat av: Sonia

Jätte fin bild! Och fin blogg :)

Svar: hihi tack tjejen! ,aww tack desamma :)
JOSEFINE

2012-08-31 @ 17:58:37
URL: http://sonialind.blogg.se/
Postat av: Ing-Marie

Vilken snygg tjej Du är! Kram

Svar: hihi tack så jätte mycket! kram :)
JOSEFINE

2012-09-08 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0