I see you fade away inside me

2012-08-26 @ 12:57:00
Allt möligt
HEJ!
Vaknade för drygt 1 och en halv timme sen. Har kollat på några avsnitt av Hart of Dixie ,otroligt bra serie. Gå på kanal 5 på tisdagar klockan 20.00. Men ligger lite efter så har kollat på två avnsitt på datorn. Den serien rekomenderas StarkT.
 
Vad som står på schemat på dagen är att jag ska iväg till kalmar och dansa i eftermidda. Ska börjar på en ny dans som börjar idag. Aldrig dansat den där förut så få se hur det går ,men få hoppas det går bra. Lite nervös är jag väl ,känner ingen som går i den heller ,men det kanske de är ,få väl se.
Nu ska jag bege mig ut och leka lite med lillasyster.
 
VILL ÄVEN TACKAR FÖR ALLA FINA KOMMENTARER JAG FÅ AV ER ,GÖR MIG JÄTTE GLAD.
 
Har en jätte bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: | photo |

Sv; Nej precis!

Vad har du gjort idag?
kram♥

2012-08-26 @ 14:24:20
URL: http://jossesphoto.blogg.se
Postat av: amanda

Fina bilder, kan du kanske fråga några frågor i min frågestund, tack isåfall! :D

Svar: tack så jätte mycket! , visst gör jag det :)
JOSEFINE

2012-08-26 @ 18:27:45
URL: http://dinforalltid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0