Future winds blow sky clear.

2012-08-27 @ 18:53:53
Allt möligt
HEEYYY
Nu sitter jag och surfar runt lite och lyssna på awesome musik. ,love it ♫ ♥ 
Efter skolan så stack jag till frisören ,för att klippa luggen men det blev också lite i det andra håret också. Inte särskilt mycket men det lilla behövdes och blev mycket bättre.
Jag plattar mitt hår som sagt varje dag ,1-2 gånger om dagen så det få ta en del stryck. Måste försöka slutar med det där farliga verktyget HAHA..
Och det är skolfoto imorgon så lite fin måste man vara. 
 
YEEEYY :D
 
En bild sen idag innan frisören. Resultatet få ni ser imorgon eller någon annan dag..
 
byeebye ,jag är skit trött och allmänt konstig .
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen

Tusen tack och tack det samma Josefine :)

Svar: tack det värmer denise! :)
JOSEFINE

2012-08-27 @ 19:06:05
URL: http://familyportrait.blogg.se
Postat av: | photo |

Fin!:)

Sv; Okej, har varit i skolan typ, allt bra?:)
kram♥

2012-08-27 @ 20:24:43
URL: http://jossesphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0