BAKA BAKA LITEN BRÖDBIT OCH SKJUTS IN I UGNEN

2012-08-17 @ 00:38:00
Gottgott
heh knasigt de där blev..
Idag har jag inte gjort så jätte mycket ,är fortfarande lite små sjuk. Jätte jobbigt ,är värst morgorna och kvällarna. Men någon gång försvinner viruset ,få hoppas att det är snart.
Jag hade verkligen inget och göra idag på eftermiddagen så jag startade upp med att baka bröd.. ibland få jag för mig rätt konstiga saker. Jag bakade någon sorts frallor ,dom blev jätte goda faktiskt! ,Så ikväll har jag bjudit familjen på frallfika ,mysigt.
 
Och som ni kanske ser har jag ändrat lite små saker och lagt till lite nytt i menyn. Det har jag suttit och pillratt med nu ikväll/natt. Tycker det blev rätt bra iallfall med lite färg ,behövdes.
 
 
en bild på hur frallorna blev när dom var klara (blev fler men dom är uppätna)
 
nu börjar klockan blir mycket så dra mig mot sängen nu.. GODNATT PÅ ER
 

Kommentarer
Postat av: linah

ha en bra dag<3

Svar: Tack och desamma! ♥
JOSEFINE

2012-08-17 @ 07:40:14
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0